POLITIK livets krydda! eller inte...

Har inte varit i skolan på hela veckan men i morgon måste jag gå för då ska vi ha en politikerdebatt (och så måste man ju vara frisk när de är fredag!). Klockan är över 01:30 och jag sitter här och läser om ur SOSSARNAS VALMANIFEST! Sedan har jag VÄNSTERPARTIETS, MILJÖPARTIET och de borgeligas gemensamma att ta mej igenom... Fatta att jag kommer ta livet av mej själv inom en snar framtid... Å hur blev det så här nu då? Jo man har ju varit nästan svimfärdig hela veckan och sen vet ju alla att amanda e den som inte alltid är ute i god tid... Sen ere facktist så att jag jobbar mer effektivt under stress... När jag inte får för mig att blogga lite emellan Sossarnas Miljö och Utbildnings politik....

Extremt tråkigt att vara hemma... Å framförallt när min dryge bror Ted åsså är det! okej.. Jag brukar gilla Ted men inte i dag!

JAG SAKNAR ER ALLA MEN I DAG KOMMER JAG! :D och ni kommer inte få det lätt i debatten.. för jag är påläst!

Kommentarer

Hihihiihih Politik är ju skojjjjjjjj.

RÖSTA PÅ VÄNSTERN

2006-09-01 // 01:48:27

rösta blankt;D

2006-09-01 // 01:58:18

haha... njaaa... grejen e den att jag inte ens får rösta... ;P Å skulle jag få d så tror jag INTE jag skulle rösta på vänstern direkt.. ;)

2006-09-03 // 03:30:48

Men du har ju skolvalet - och DÅ KOMMER DU rösta på Vänstern. Jag känner dig så väl Amanda. Din lilla vänsterpartist

2006-09-03 // 03:55:54

Mjoo eller hur... Å btw? De måste vara du som skrev de Pontus? väl å väl i så fall.. hur många gånger har vi träffats? ;)

2006-09-03 // 04:06:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback