Underbara Helg...! eller nått...

Fick ju hem Rocky i lördags efter mycket om och men(eller hur man säger) ... Rocky=Min Ponny... 3 timmar tog det å lasta... ganska okej ändå, för att vara Rocky lixom.. Men jag höll på å bli riiicktigt arg, hade bara sovit två timmar! Kom hem kl 5 efter att ha vatit i skogås.. å min syrra klaga att hon var trött för att hon kom hem 3:30!! Var bara till att hålla masken lixom... Men en riktigt kul kväll hade jag i allafall så de va värt mina två timmars sömn...! :D haha... men jag HATAR NATTBUSSAR! När de slutar gå iaf... Fick gå i 1,5 timme hem från huddinge JAAA va glad å pigg man kände sig... Var tvungen att komma hem åsså! försökte få tag på Pontus eftersom jag hoppade av vid hans busshållplats eftersom den är "närmast" mig.. tänkte han kunde underhålla mig lite tills bussen började gå igen efter 2 timmar men han låg och sov... sicken svikare.. .:P ;P Tog mej i allafall lite farkost genom att palla frukt på vägen...
På lördagkvällen satt jag typ och sov på tåget in till stan! Pinsamt värre! :S haha.. kom hem vi 3 och sov till 15 dan därpå... en välförtjänt sömn.. :) fortfarande sjukt trött från helgen kan jag medela så ska snart sova tror jag bestämt!

Bilder kommer inom kort.. :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback