Brasco för ovanligheternas skull...

Känner att det vart lite mycket listor på sistone... i brist på ork!

Var på Brasco med Linn, Kerstin och Karro i dag. Pluggning på svenska seminariumet. Det ända för tillfället som jag känner att det inte kommer gå helt åt Helskota (gillar det ordet)... Eller man kan ju alltid hoppas... Jag hade tänkt göra någonting vettigt av den tid som återstod av dagen men det händer nog inte så mycket mer idag känns det som för tillfället.

Brasco
Brasco
  • Sorry Karro att jag dissade dej på jobbet sedan! Men i morgon då kommer jaaaag! Wiiie...

Visst har jag blivit duktig på att blogga... ?!?! haha... okej behövs lite bilder... lite mer personlighet.. men det kommer när min kära bärbara dator kommer hem igen där alla mina bilder, mitt liv finns dokumenterat...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback