Jag har...

( x )snott den här listan! - Från Karro jag erkänner
( x )varit full
( x )hånglat med någon av samma kön
( x )varit kär
( )blivit dumpad
( x )dumpat någon
( x )fått sparken
( x )varit i knytnävsslagsmål
( x )rymt hemifrån
( )haft känslor för någon som inte känt samma sak
( )blivit arresterad
( x )hånglat med en främling
( )gått på blinddate
( )varit på en dejt där ingen av er visste om det
( x )ljugit för en komipis
( )varit kär i en lärare
( x )skolkat
( )skolkat för att du varit kär i en lärare
( )legat med en medarbetare
( x )sett någon dö
( x )flygit
( )spytt i en bar
( x )sett en del av mig brinna
( )nästaninpå råkat bränna ner hyreshuset ni bodde i
( x )ätit sushi
( )vart i ett våldsamt förhållande
( x )tagit smärtstillande
( x )älskar eller saknar någon just nu
( x )tror att personen i fråga kommer läsa denna lista
( x )legat på ryggen och sett molnen flyga förbi
( x )gjort en snöängel
( x )hoppat i en vattenpöl
( x )lekt uppklädd
( x )gömt sig i en lövhög
( x )åkt släde
( x )fuskat när jag spelat spel
( x )hittat på egna spelregler och kommit undan med det
( x )varit ensam
( x )somnat i skolan/på jobbet
( x )använt ett falsk id
( x )tittat på en solnedgång
( x )tittat på en solnedgång som någon annan ser på
( x )varit med om en orkan
( x )rört en orm
( x )sovit under stjärnorna
( x )gjort annat under stjärnorna
( x )blivit kittlad och fått panik
( x )blivit missförstådd
( )klappat en delfin
( )vunnit en tävling
( )blivit avstängd från skolan
( )varit med i en bilolycka
( x )haft kramp
( x )känt mig som en utstött
( x )ätit ett helt glasspaket på en natt
( x )tagit med keso eller något annat underligt som färkost påväg till en fest - Dock inte keso huh...
( x )hatat mitt utseende
( x )varit vittne till ett brott
( x )varit vittne till ett brott men aldrig behövt vittna
( x )ifrågasatt mitt hjärta
( x )varit beroende av post-it lappar
( x )gått barfota i lera och pressat leran mellan tårna
( x )varit smärtsamt medveten om att lera inte endast båstod av lera och vatten
( x )varit vilse men ändå varit hemma
( x )varit på andra sidan landet
( x )simmat i havet
( x )känt som om jag hållt på att dö
( x )gråtit mig själv till sömns
( x )lekt tjuv och polis
( x )sjunkit kareoke
( x )sjungit då sång inte alls passar och gjort bort mig
( x )betalat för mat med bara mynt
( )gjort en skönhetsoperation
( x )gjort något med mig själv som jag aldrig borde ha gjort
( x )busringt
( x )fångat en söflinga på tungan
( x )fångat en hel snöboll med ansiktet
( x )dansat i regn
( x )skrivit ett brev till tomten
( x )skrivit ett brev till dig själv
( x )sett på en solnedgång med någon du bryr dig om
( x )blåst bubblor
( x )gjort upp en eld på en strand
( )gjort upp en eld på en cykelbana
( x )förstört en fest
( x )åkt rullskridskot
( x )fått en önskan inslagen
( )haft sex i en kyrka
( )haft sex hela vägen hem
( x )burit pärlor
( x )hoppat från en bro
( x )ätit hund/katt mat
( )sagt till en främling att jag älskar honom/henne
( x )sjungit i duschen
( x )kysst en spegel
( x )drömt att jag gifter mig med någon
( x )limmat fast min hand i något
( x )bundit fast någon annan i något
( x )fastnat med tungan i metall
( x )druckit en cosmopolitan
( )kysst en fisk
( x )varit en cheerleader
( x )suttit på ett tak
( x )skrikit så jag inte har fått luft
( x )varit vaken hela natten
( x )inte duschat på en vecka
( x )plockat och ätit ett äpple från ett träd
( )ätit av trädet
( x )klättrat i ett träd
( x )haft en trädkoja
( x )burit fula kläder i skolan för att se vad andra säger
( x )varit koffeinberoende - Varit? ÄR!
( )filmat en hel fest
( x )spelat kyckling
( x )blivit puttad i vattnet med kläderna på
( x )blivit tillsagd av en främling att jag är het
( )brutit ett ben
( )brutit en arm
( x )fångat en fisk och sen ätit den
( x )fångat en fjäril
( x )skrattat så mycket att jag grät
( )gråtit så mycket att jag skrattade
( x )fuskat på ett prov
( )haft en britney spears skiva
( x )glömt någons namn
( x )sovit naken
( x )gjort någonting olagligt
( x )kört för fort
( x )druckit mjölk direkt ur förpakningen
( x )modifierat denna lista (Ytterst lite)
( x )vart kär i en kille
( )vart kär i en tjej
( x )lekt pyroman
( x )varit beroende av ficklampsbatterier - Är inte de vanliga batterier?
( x )varit beroende av någon annan teknisk pryl
( x )ätit köttbullar med mos
( x )känt mig elak
( x )lyssnat å mora träsk
( x )smakat på granbarr
( x )skogsvandrat
( x )stadsvandrat
( x )badat naken
( x )badat naken med någon annan
( x )lyckas välta julgranen - Varje år.. närstan
( x )fått en stöt
( x )blivit stött på och av någon
( x )gjort bort mig på fyllan någon gång
( x )gjort militär tjänstgöring någon gång - Hela mitt liv...
( x )jobbat gratis
( )haft sex på offentlig plats
( x )pratat med en främling i mer än fem minuter
( x )haft sex i en ikea säng
( )haft sex i ett dagis
( x )drömt att jag har haft sex med en vän
( )haft sex med en vän
( )gått i sömnen

Kommentarer
» karro

Gud va du alltid härmar mig, men jag tar det som en komplimang;)
Lov Ya!

2007-02-12 // 11:29:20

Alltid? mjo... :P det bör du inte... Love Ya 2!

2007-02-12 // 20:14:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback