KARRO 18 ÅR!!!

image20
GRATTIS!!!!!!GRATTIS!!!!!!GRATTIS!!!!!!
GRATTIS!!!!!GRATTIS!!!!!!
GRATTIS!!!!!!

Karro, du är min bäste vän!
Man kan aldrig ha tråkigt när man är med dej! Sena utekvällar växlar med flummiga nattprat. Vi har utvecklat endel bra tankar och svar ang. allt möjligt. Jag säger bara KarrMandismen! Min livsfilosofi nu mera (kommer dessvärre inte ihåg vad den handlade om). Gift dig när du blir tjock och kom !ihåg! ålder är bara siffror! Vem är uppe hela natten och går till mc kl 6 på morgonen för att upptäcka att vi kommit en timma tidigt och kommer därför tillbaka vid kl 7 bara för att köpa kaffe. De kan bara vara du och jag! haha! Och på midsommar då vi padlade kanot och va tvungen att förtöja den med dina strumpor, som inte gick och få upp sedan när det började spöregna. Kupa! Bilda Kupa! (så fortsätter vi inte mer på den historien!) Många minnen och planer det vart, inget Grekland 2006 men vad gör det när de blev Alanya 2007 tillsammans med 5 underbart kul tjejer!! Och du! VI ska till danmark(om inte längre)!
Jag önskar att det stämde i praktiken att åldern bara är siffror för då skulle jag kunna följa med på en krogrunda i dag men jag tror vi får planera den tills senare dessvärre! Vi ses hursomhelst i kväll! Puss och kram ♥

Kommentarer
» Julia

Grattis grattis!!! :D :D :D *Cheerar*

ha det!

2007-03-24 // 15:02:11
» Karro

Tack gumman! Du ska bara veta att du är den bästa bruden någonsin=) Lov ya!

2007-03-25 // 13:51:39

Konstigt... inte sett din komentar förens nu... Men jag suger åt mej... Och de värmer djupt! pussar

2007-05-21 // 21:09:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback