KatarinaHissen!!

I dag var jag och linn å lekte turister... fortsättning följer... väldigt trött för tillfälet!

 


Update:

 

De flesta tycker att det är skamligt att två stockholmare inte åkt Katarina Hissen. Jag och min sida skulle snarare vilja kalla det överskattat(!) och dessutom har jag nu belägg för min sak efter att jag och Linn gjorde slag i saken och besökte denna turist(?) attraktion. Du hinner gå in i hissen, betala, få din biljett, vända dig om och se på utsikten 2 sekunder sedan är du framme och det är dags att gå av. Tur att tanten i hissen trode på att vi var 15år eftersom jag inte ens anser att den där hiss turen var värd 5 kr, och att då få berala 10 i stället hade ju varit rena överpriset! Tacka vet jag, åka hiss kan jag fanimej göra gratis! Och för den som av någon anledning vill till Gondolen... dels finns det en gratishiss inne i gondolen byggnaden för den slöe, annars rekomenderar jag att ta bakvägen och gå genom vårat vackra söder! Personalen på gondolen rekomenderar dock att man tar sig därifrån genom att hoppa, det går fortare så och man slipper både att gå och ta hissen!

(Man får dessutom räkna med att bli förevigad på en och annan turist-film!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback