Det är fel.

Nyss när jag var ute i det fina vårvädret fick jag världens påsk-känsla. Vårblommorna har kommit nu och det luktar eld och sand, sådär som det bara gör i ett inskränkt villa område. Det är obeskrivligt för den som inte upplevt denna Påsk-nostalgi. Nu är det dags att åka till farmor och farfar och käka påsk lunch och grejer tänkte jag och kolla mej runt efter äkliga små barn med fula förkläden och läppstift i hela ansiktet som är fräcka nog att tigga till sig massa godis. Men... Vänta... Det har redan varit! Äkelbarnen kunde jag slippa, men jag har inte upplevt påsken på riktigt detta år. Jag missade sand/eld nostalgin innan. Den årliga påskmiddagen var bara en vanlig middag för mej.

Julen missade jag också. Vart fan höll snön hus?! Den kom på påsken och under julen var det bara äklig lera ute. Man borde kanske förskjuta alla högtider en månad så de hamnar rätt nostagi mässigt. Jag skiter väl i när de bör infalla.

image154

Jag har iförsig också varit ett äkligt litet barn. Jag och Ted...

Kommentarer

Hahah vilka söta små barn! Speciellt Ted :p

2008-04-15 // 19:56:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback