Du vet...

Bara för att jag vet att du läser :)

Skönt att det känns som vi löst vår lilla "kris" nu. Känns så för min del iallafall... :) Du är bäst, aldrig meningen att vara dum. Du vet att jag avgudar dej! Tror bara vi båda uppfattade minsta lilla som negativt. Du har inte stulit min dröm, Inte så jag mena. Bara att du gjort saker jag endast vågat prata om, och det är väll för att du är av annat virke änn mej. De är coolt, vet att du velat göra de, annars skulle du ALDRIG gjort det! Det är en av oerhört många saker som är bra med dej! Ska absolut försöka komma till sommaren!

Vi har klarat oss 9(?) år... Så varför inte resten av livet. Spelar ingen roll vart du befinner dej!

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback