Huvet på skaft... EEh?

Det gäller att inte bli osams när man sitter som ensam tjej i ett rum tillsammans med ~15 killar...

Efter 4 annanas shots;

Anonym 1: Va de goda?
Jag: Ja. Jätte goda!
Anonym 1: Vill du ha en till?
Jag: Nä, Jag gillar inte annanas...


Lite senare;

Anonym 2: Jag är från göteborg
Jag: Ne fy fan! Jag är INTE från göteborg!
Anonym 3: HAN är från göteborg...
Jag(hög röd): Eeeh. Alltså... Göteborgare är okej. Man förstår ju allafall va de säger... Gämfört med tillexempel skåningar, man fattar ju verkligen ingenting.
Anonym 3: Jag är från skåne...
Jag: Dansk..? Nån?..... Dom är ju värst...
Anonym 4: Jag är halv dansk.


Senare;

(En av killarna får en ljudlig bitch-slap av en annan)
Jag: AJ!! Å neeej stackare! Gör de ont?
Anonym 5: Ja lite...
Anonym 6: Ge honom en puss på kinden nu då... Kan han behöva!
Jag: Äsh. Mes... Smärta är bara svaghet som håller på att lämna din kropp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback