Trött

Jag är hemma... NU!
Jag var en sväng förbi skolan. De borde jag inte ha gjort?! Jag kom en och en halv timma sent. Ingen var där av de jag skulle tillbringa tid med denna eftermiddag... Folk är ute och ränner på stan med en stad-excusions-uppgift! Fuck Jag missa skiten!!
Nu sitter jag och äter äkliga tortolinis. Hur kan man misslyckas med att koka tortolini? Ett musterium. Dom var verkligen groteskt äklicka också!

Gårdagen var minst sagt... Annorlunda... Jag var utklädd till rockare. LÅGA SKOR! ovanligt för mej? Svarta ögon, ruffsigt hår och ett treraders nitskärp(som dock är försakat, fan)! Folk tyckte jag såg ut som vanligt... Tack.. TACK! Lite kan jag förstå va dem menar. Jag har ju inte direkt den färggladaste garderoben. Men jag är ändå ingen rocker, inte på de sättet.

Treat
Retro
Skiva på Lejonbacken
(update, så trött så jag glömde?) Black Room
Efterfest

Mycket speciell kväll. Mycket kul. Lite minder kul. Men den ligger på en klar pallplats vad gäller utekvällar. Innom en snar framtid är de ny skiva som gäller.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback