Work it out

Jag har varit duktig i dag! Jag har varit ute och tränat. Jag tränade facktist i går också. Så i dag hade jag grym träningsvärk. De blir lätt så när man inte är van vid mjukisar, flickis och salto. Hör inte direkt till mina vardagliga rutiner. Tänkte att jag skulle få lite blodgenomstömning i musklerna så jag tog mej en löprunda i dag. Kondisen ligger inte på topp. Numera är min förra uppvärmnings sträcka en aning jobbig. Dock hade jag inte tid att ta de stora varvet så jag vet ju inte om jag fortfarande pallar med. Jag är ju en Avsan, allt går iförsig med vilja då! Det kan ju vara så också att man inte står sig så bra på två toast skagen när man tänkt träna. Det hjälpte INTE mot träningsverken!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback