Konsten att göra sig av med problem.


Jag var sjuk den kvällen! Inte sjuk sjuk. Utan bara väldigt underlig, sådär som jag är nästan jämnt, men denna gång snäppet  värre. Rapp i truten och spasmer i benen, konstant! Jag var väldigt arg så jag använde min ilska till att vara konstig i stället för att spy galla. De här med att bråka har aldrig riktigt varit min grej. Framförallt inte när de handlar om de människor jag bryr mig väldigt mycket om, mina vänner. Jag hade väldigt kul! Jag var ironisk och elak utan att låta de gå överstyr. Jag brydde mig inte om vad folk skulle tycka... Och de funka. Jag hade väldigt roligt :)

Ett mess framåt kvällen gjorde mig dessutom på väldigt gott humör. Bara jag vet :) Men nu är de över. Konstiga man.
Detta är bara ett svammel av tankar inte ens jag förstår mig på. Så försök inte göra de ni heller! Bilden och texten har händelsevis inte så mycket med saken att göra, förutom att de var samma dag. Endel kan konsten att göra en glad <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback