Livsnjutarn... ?

Nyss, typ nu.. Bestämde jag och Karro att vi skulla åka till Gotland. Bara sådär. Vart ska vi bo? skit samma! Va ska vi käka? skit samma! Hur länge ska vi stanna? Så länge vi har råd med käk och sprit samt är något sånär utvilade. Min tanke var att vi skulle åkt i morgon(torsdag), dvs. med mindre än 24 timmars varsel(måste åka hemifrån vid 4 typ). Men eftesom min lilla våffla bestämt sig för att va en ducktig kikka och jobba denna vecka så blir de på fredag morgon i stället. Inte lika hög impulsivitetsfaktor. Men de funkar ändå! Kanske lika bra att komma på förhoppningsvis största svepardagen. Fredag eftermiddag. Ljuvligt. Jag är exalterad!


Nu kör vi!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback