msn

Amanda säger:

får jag låna din skottsäkra väst?

-Okänd- säger:
haha till?

Amanda säger:

testa hur effektiv den är

-Okänd-  säger:
haha

-Okänd- säger:
vart ska du testa den ?

Amanda säger:

dyrka upp vapenkåpet här hemma.. sen får man väll gå en bit in i skogen så man inte stör grannarna antar jag

-Okänd-  säger:
haha

Amanda säger:

ja?

-Okänd-  säger:
när ska vi ses?

Amanda säger:

du kan få följa me å kolla... så vet du va du hur kaxig du kan vara beroende på vad folk kommer med för vapen...

-Okänd-  säger:
jag är inte kaxig, aldrig

-Okänd-  säger:
sen så vet jag vad min skottsäkra väst tål

-Okänd-  säger:
den tål allt förutom en AK 47 på en meters håll

-Okänd- säger:
det trycket klarar den inte av

Amanda säger:

hahah... känns ganska betryggande ändå va?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback