De här är Malte

image90Sabina visste inte om att jag hade en kanin... De är de i och försig nog inte så många andra som vet heller. Själv vart jag ju också lite påmind när de stod om Malte och Rocky i Dagens Nyheter för nån månad sen. Vafan skulle man skriva om min kanin i DN? Ja de kan jag också fråga mej...

Denna lilla krabat har hängt med mej enda sedan jag var 10 år... Så han är alltså 8 år nu... Hur gammal kan en kanin bli egentligen?! :O Jag menar.. Ska han flytta med mej hemmifrån också? Lite sällskap är kanske aldrig fel.

Malte eller Stampe stod de mellan... Va fan fick jag Malte ifrån? Lite roligare än Stampe kanske.... Ett klassigt, hej jag är 10 år och min kanin ska heta Stampe och ha rosa koppel :P Kopplet var de ända som stämde, så mycket 10 var jag...

Kommentarer

söte:D

2008-03-03 // 14:46:09
» Manda

Gullig!

2008-03-03 // 14:50:03
» Erik

Jag ville bara önska dig en bra dag, för sådana behöver vi fler av!

2008-03-03 // 14:51:50

L o M: Jo han är söt... Han hängde med mej ÖVERALLT när jag var mindre... Så släpper man ut honom så kommer han alltid tillbaka... De är lite kul :)

E: Åh Tack de samma... :) Nu glimta solen fram här också... då stiger energin direkt!

2008-03-03 // 14:57:45

ÅHÅ vilken FIIIIIIIN. Ge mig den, så kan du ta Bambi ?

2008-03-03 // 20:27:25

SAB: Okeeej... byt e byt! Dom e nog lika väldreserade... Malte kom ju när man ropa... men de va innan han vart döv iofs! :P

2008-03-03 // 22:00:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback