Lill-Lördag

Igår var en jävla natt alltså!! Lixom tidigare dagar har de mesta gått upp och ner som en bergodalbana denna veckan. Förra veckan var antagligen för bra för att vara sann! Jag hade flyt då! Så nu ska man väll staffas antar jag?!
Var sjukt taggad inför nattens äventyr. Ganska snart störtade det va INGEN anledning visade det sig senare. Nu mera bryr jag mej inte! Ibland kanske man bara vill känna sig lite sorglig? Gud va jag snackar i gåtor jag vet.

Retro
Laroy
Cafét
Esque

Jag hade faktiskt väldigt kul!

Inte en enda bild bjöd kvällen på trots att jag hade med min kamera. Man okar inte engagera sig jämt helt enkelt! Och tydligen ingen annan heller!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback