Sommaren 2008...

  1. Eftersom jag redan kommer ha tagit mitt körkort så kommer en tripp till danmark inte sitta helt fel! :D
  2. Åka till asien och träffa min sötnos! SAKNAR DEJ NÅGOT ENORMT! Kom hem... NU!! Så ska jag aldrig mera släppa iväg dej!
  3. GOTLAND! Nu kommer de bli många gotlänningar att hålla reda på...
  4. Party resa 2008! Aya napa? Ios? Rodohs? De spelar ingen roll! Nu Köör vi!
  5. Sluföra mitt misson!
  6. BLI BRUN!! - Jag vill va lika brun som sommaren 2004... 2 veckor i egypten gör susen alltså! Många som tror att jag inte kan bli brun.. ! Jag börjar också tvivla på det.. :O I och försig har jag vistats ganska lite i solen de senaste 4 åren. Jag menar.. soltimmarna i alanya spenderades till exempel under ett parasoll. Effektiv soltid på en vecka var mindre änn en timma! Haha
  7. Trampa den där jävla trampbåten på djurgården... Var ju målet för sommaren 2006 egentligen! Vafaan!
  8. Jobba...(?)  :( Man måste väll.... bläää..
  9. BADA, bara ligga på stranden... Va sägs som att åka till lidingö som vi tänkt göra hela förra sommaren också??!!
  10. Mys på Djurgården... Aww
  11. Träna
  12. Hemmafester :D
  13. Roskilde!!! Man måste varit på någon festival... Annars har man inte varit ung och dum!
  14. En natt à la Amanda och Karro! Fy fan va kul man kan ha...
  15. Fallskärmshopp
  16. Dykcert! Jag har ju lovat och kirra de och körkortet innan sommaren i och försig... En sak i taget....
  17. Falsterbo...? De är nog kanske inte så många som vill me dit? :P De finns grymt heta killar har jag hört ;)
  18. Grillfeest!!!
  19. Landet och åka båt... Jag ska köra nya båten som förhoppningsvis infinner sig innan sommaren... Mer än 40 Knop... :D
  20. Komma på något vettigare att göra med mitt liv än att pricka av denna listan... Även om det inte är så mycket...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback