Mycket bra dag. 14/7-2006



Jag ler när jag ser den här bilden. Bilder säger verkligen mer än tusen ord. Detta var en bra tid. Jag hade roligt. En hel dag hör ihop med denna bild. Jag tror mej minnas de som det var i går. Men givetvis gör jag det inte. Jag tror dagar flyter ihop dessutom. De är tusen saker jag glömt kring detta. Men det gör inget. Bilden påminer mig om annat.  Leka marsvin. Haha. Sitta i skuggan med hemgjorda pankakor och socker. Spela kort. Inga bekymmer just där och då. Förutom att någon får för sig att sno våran filt när vi lämnar den utom uppsikt fem min för att köpa glass. Men de gjorde inget. Istället fick vi åka runt och leta efter en suspekt tant som ser väldigt städad ut men som avslöjar sig genom att ha vår filt under armen. Vi visste hur hon skulle se ut, men vi hitta henne inte. Sommarlov...

Bilder är bra. Jag gillar bilder. De hjälper en att minnas. Minnas bra stunder. Att känna sig lite nöjd och glad. Veta att man har bra vänner. Även om de inte är med en jämnt och ständigt. Vet inte om du läser detta. Då blir jag nog lite generad. Men livet är förkort för att inte säga vad man tänker. Detta tänkte jag när jag råka klicka upp dessa bilder :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback