Spy Bar-Amanda är mitt nya smeknamn tydligen.

Sno folks ascessoarer, extra plus för de med söderinfluenser!
Sen gäller det att vara snabb och springa så att inte ägaren får tillbaka sina saker.
Letta upp någon med en kamera och gör en alldaglig och tråkig pose, söderascossearena är de enda som ger bilden karaktär och räddar därför bilden ändå, funkar (nästan) alla gånger. Fall du inte nöjer dig med det och vill göra den alldagliga posen lite mer spännande ska du leka lite med ljuset i bilden.  Ställ in på kameran så du blir helt vit i ansiktet. Förhoppningsvis så syns inte din fula nuna och de man fokuserar blir istället de som sticker ut en aning mer - söderascessoaren.





Hells Lobby




Fellows

Mitt nästa mål är att sno inkastaren på Spy Bars stråhatt och göra en alldalig pose med den med... Om jag vill festa till det lite mer kanske jag har höger sida mot kameran den gången.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback