Åh mitt vinterland!

Jag brukar inte tycka om vintern. Inte alls! Men i år har det inte varit samma sak, inte alls! När jag tänker efter vad det kan bero på kommer jag fram till endel olika saker som gör att jag detta år till och med kan uppskatta vintern!
För första året springer jag inte runt med små vita tygskor, jag har köpt ett par rediga vinterskor! Jag insåg hur mycket detta gör när jag nu har varit tvungen att gå tillbaka till mina converse efter att Sab fick med sig mina vinterskor hem efter en utekväll.
Dessutom har jag skaffat mig körkort och kan därför köra bil när jag ska någonstans! Jag tror de gör mycket.
Det har inte varit slask och skit om vart annat heller. Det är nog de värsta som finns när de snöar, sen töar, sen snöar igen!
Sen så har det varit en satans vacker vinter också! Jag får sån lust att skaffa mig en systemkamera och ta riktigt vackra bilder! Inte riktigt lika lätt med min lilla kompaktkamera!











Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback