Sjukling

Jag kan inte prata! Jag fååår panik! De kommer inge ljud, bara ett skrovel. Dessutom håller jag på att hosta upp lungorna! De har varit på gång länge men jag har klarat mig flera veckor utan att de blivit riktigt illa, så det var bara en tidsfråga innan de bröt ut helt. Det börjar ju nästan bli en tradition för mig att bli så här varje vinter nu förtiden!

Som tur är har jag kvar min hostmedicin sen förra året men har tappat bort måttet så jag tog en matsked cocillana(?), liiiiite för mycke tror jag, börjar känna mig lite groggy. Denna hostmedicinen har ju den fina egenskapen att den omvandlas till morfin i kroppen! Så snart kommer jag nog däcka av min lilla överdos också! Men de kanske bara är bra. Synd att de är så vackert väder och att jag då kommer missa denna lilla dos av solterapi som erbjuds i dag!

Men jag ska ju inte klaga! Jag köpte ju Thai biljetter i lördags!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback