Träna?

Jag har köpt på mig massa massa träningskläder nu! Fick ett par löparbyxor av min bror också, som en försenad födelsedagspresent. Eller jag hintade att om han fortfarande inte viste vad han skulle ge mig än så skulle jag nöja mig med ett par träningstights ;)

Man skulle nästan kunna tro att mitt nyårslöfte var att lägga mig i hårdträning, men icke, jag håller inte på med nyårslöften. De fungar ju aldrig ändå! Men jag vet inte vem det är jag försöker lura med alla dessa träningskläder, mig själv, nån annan eller kanske ingen alls? Kommer jag ens ha nytta av dem? Jag vet faktist inte ens själv. Jag är för impulsiv för att veta! I perioder är jag väldigt aktiv men jag känner inte för de just nu tror jag. Eller jag vet inte, jag har ju tänkt att jag ska följa med bror och träna några gånger nu men.. ja.. De blir inget. Förvisso så har jag ju inga skor nu eftersom jag glömt dem hos Sabina, Men jag funderar på att gå och hämta dem i morgon efter jobbet. Sen JÄVLAR! Frågan är bara, löprunda ute eller gym? hmm.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback