Vill ha, NU !

 
De ser alltid röda ut på alla bilder, men i verkligheten är de mer hallonrosa som jag förstått det! Denna sko är den senaste i kayano serien och heter "Asics gel Kayano 19". Jag har även nr 16 sedan tidigare som är mina trogna följare på gymmet och under diverse aktiviteter. Dessa skor är bra när man pronerar, det vill säga vickar foten innåt när man går. Detta är de vanligaste "stegfelet" människor har. Jag som sprungit runt som servitris osv har ganska mycket så på ena foten och därför måste jag vara noggrann med vad jag väljer för skor.
 
Sen går jag ju förvisso i Uggs på vintern och converse på sommaren som är DÖDEN för fötterna. Men de är en annan sak...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback