Marmor och koppar

 
 
Bild 1: Stol från Fritz Hansen // Hjorthorn från Antikmässan // Tändsticksask här // Bord från House doctor // Cararra fat från Hay
Bild 2: Klong Patina stor, klart glas // Klong Patina liten, klart glas
 
Sneak a peak på vårt arbetsrum och vårt kök! Jag har blivit helt frälst av stilen i gråskalor, carrara marmor och koppar. Det verkar inte som att jag kan få nog, och jag har redan två 2 meters Örsjö star skenor som ska upp i taket, en floslampa limeted i koppar, Klong patina oljelampa i två storlekar samt att vi snart kommer kunna installera en specialbeställd Vola kopparkran i köket! Jag känner att det inte är nog än.
 
I badrummet är jag ute efter 3 stycken kopparburkar till badrummet att förvara tops och annat. Sen måste det nog vara nog, fast kan det bli för mycket koppardetaljer? Inte ännu tror jag, dock kommer jag låta arbetsrummet och sovrummet vara, vilket inte var planen från början.
 
Jag vart också väldigt exalterad över H&Ms nya inredningskollektion "Subtle sophistication" som boostar min koppar-gårskala mani än mer och är ett kvitto på att hela stilen vi tillslut kommit fram till när vi renoverade vår lägenhet är ganska träffsäker och i tiden! Om det inte varit för att jag suttit och väntat på vår ugn som ska leverersas mellan kl 17-21 (härligt tidsspann) så hade jag hoppat på cykeln direkt och åkt och kollat på alla grejer!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback