Serax växthuskruka

Miniväxthus från Serax ca 240 kr
 
När vi ändå är inne på växthus, i går innan min löprunda sprang jag av en slump förbi "Betonggruvan" på Sveavägen 133 där jag råka slänga ett öga genom rutan och blev tvungen att avbryta uppvärmingen. Jag såg nämligen denna kruka/miniväxthus och tänkte att om man har lite plats över på diskbänken, alternativt köksbordet, vore det perfekt att ställa hela örtkrukan eller kanske till och med plantera direkt i denna. Perfekt eftersom det är både snyggt och praktiskt då det bara är att lyfta av kupan om man har gäster, så kan man plocka färska örter som inte vissnar efter två dagar. Ni vet var jag menar, denna dåliga kvalitet när man köper en örtkruka i affären, så less på det! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback