Missoni

Om man startar en prenumeration på ELLE denna månad får man två små missoni handukar! (8 nummer elle + 2 missoni handdukar = 259 kr). Du får två sjukt snygga handdukar och 8 tidningar att pryda vardagsrummet med. Kan det bli bättre?!
 
Jag vart helt överlycklig när jag såg detta, jag var lite orolig över att badrummet skulle bli trist och tänkte att jag skulle ha enfärgade handdukar i tex grönt eller turkos-blå. Men jag hade tydligen förträngt min kärlek till Missoni-mönstret och glömt bort att det faktiskt finns Missoni home med detaljer i denna fantastiska färgskala. Och jag vet ju bara att detta kommer bli SÅ snyggt till den gråa Carrara marmorn! Men antar att detta blir en dyr historia, för även fast det var ett pangpris på dessa handdukar så ligger badlakanen på saftiga 875 kr/styck, och jag kommer ju behöva några stycken.
 
Kostar att ligga på topp, kunde ju varit värre, eller?
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback