Badrum

 
 
Badrummet börjar arta sig och snart ska vi få en spegel monterad! Är så konstigt att dse denna vägg varje morgon när allt annat är klart i övrigt, till och med en liten murgröna har jag fått in. Kommer bli väldigt bra är jag övertygad om.
 
Jag mötte mycket motstånd då jag bestämde att marmorn skulle fortsätta upp bakom toan och komoden. Först från byggarbetarna som som tyckte den skulle "ta för mycket" av rummet och efter det började även min sambo tveka. Jag stod på mig och det är jag glad för (och även sambon), tycker det blev väldigt bra om jag ska vara ärlig! Jag gillar kontrasterna. Om vi bara hade gjort golvet hade det mer kännts som en stenplatta mellan fyra höga väggar eftersom det är nästan 3 meter till tak på vår lilla toa.
 
Bättre bilder kommer när spegeln är på plats nästa vecka!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback