DIY klädstång till hallen

 
 
 
 
 
 
Då har jag äntligen fått vardagen att gå ihop för att kunna göra mitt DIY projekt i hallen. Så här blev resultatet av mitt lilla projekt med kopparsprayen och klädstångshållarna!
 
Jag har haft denna ide i mitt huvud ett bra tag eftersom jag velat göra en tydligare avdelning mellan vart hallen slutar och resten av lägenheten börjar. Det gick inte att få tag på några beslag i koppar för att fästa stången i väggen, så det fick helt enkelt bli till att köpa silvriga hållare och spraya dem med kopparspray. I väggen har jag fäst medskruv men jag vill inte förstöra det nya marmorgolvet, så där har jag bara satt en möbeltass under och limmat fast avsågade skruvskallar. Jag är mycket nöjd med resultatet!
 
Sen är det fortfarande lite tomt i hallen, behöver få upp mysfakorn med en helkropps spegel, ett måste, och möjligen ett  väldigt litet bord med en blomma och ett ljus!

Kommentarer
» Elin

Så fin! Var fick du tag på kopparröret? Jag vill göra en likadan fast vågrät.

Svar: På Bauhaus eller liknande varuhus med vvs avdelning. Själva fästet hittade jag dock inte i kopparfärg. Det är en vanlig ring till en klädstång som man sprayar i kopparfärg. Lycka till!
Mandoliiin

2015-01-13 // 21:04:27
» Ida

Supersnyggt!!

2016-05-26 // 23:53:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback