DORRE Frukskål i koppar

Fruktskål från DORRE - 249 kr
 

Jag lyckades få en glimt av denna fruktskål i serveras skyltfönster uppe i Norrtälje, sedan dess har jag inte kunnat sluta tänka på den. Dessvärre har det funnits annat som har haft prio ett nu när lägenheten precis har blivit bebolig så denna hamna lite i skymundan på min shoppinglista. Jag tog mig dock tid att börja leta efter den förra helgen men det visade sig såklart att den var slutsåld i hela innerstan. Efter att jag åkt runt och letat efter den på två Cervera där de har haft fel lagersaldo bytte jag taktik och började ringa runt till butikerna istället! Jag hittade ett exemplar som jag la undan och som min snälla Mammi sedan åkte och köpte åt mig. Dessvärre träffar jag inte henne så ofta som jag hade hoppats, men nu har jag en än större anledning !
 
Sjukt snyggt att ha gröna äpplen i, perfekt för mig som endast äter gröna äpplen! Koppar grönt och vår carrara skiva i köket, kan verkligen se det framför mig! Snyggt snyggt snyggt!
 
Denna skål var förvisso inte så dyr, men om du har en gammal gallerskål som du tröttnat på hemma är det annars bara att köpa lite kopparsprej på tillexempel panduro, och vips har du en ny korg att förälska dig i!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback