Horn

299kr (här)
 
 
 
 
189kr (här)
 

Det här med horn har jag tydligen också fått en dragning till. Började nog med att jag var på antikmässan och kom hem med en ren-trofé. Jag har dock fortfarande inte valt vad jag vill göra med den, kan ha att göra med att jag känner mig ganska hemsk som har ett kranium av ett dött djur hemma.
 
Horn i metall är dock helt oorganiskt och inget att ha dåligt samvete över! Så jag funderar på att slå till på någon eller några av dessa skönheter!
 
H&M home är också med i matchen och har gjort riktigt fina lite billigare alternativ som jag hade tänkt slå till på innan jag hittade dessa ovan. Dock kontrar de bra med kapsylöppnaren som jag fortfarande är sugen på! Snyggt att ha liggandes framme brevid ljusstakarna för en enhetlig och genomtänkt stil på bordet.
 
 
99kr - H&M
 
 
 
79,50kr - H&M
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback