P-piller döden

Jag dör just nu p-piller döden. Tidigare har jag gått på Jasmin i flera år, men då jag började misstänka att de kunde ha ett samband med mina migränanfall som jag börjat få drygt ett halvår efter jag börja på Jasmin har jag övervägt att börja testa alternativ.
 
De första p-pillret jag testar nu är mini-pillret Cerazette med alla dess härliga biverkningar som denna kan medföra. Migränen är bättre än så länge. Men jag har testat dessa piller 14 dagar i dag och i helgen var jag ute på landet och nu när jag kom hem och ställde mig på vågen i morse har jag gått upp 3 kg på 3 dagar. Visst vi har ätit gott och drukit lite öl. Men kom igen... Och då var jag ändå ute och sprang 5 km i går också.
 
Så det är inte okej... De är dock inte fett jag har gått upp, utan vätska. Så nu står jag in för valet och kvalet att fega ur. Jag vill ju inte vara vätskesvullen hela sommaren nu när jag lyckas nå den formen jag ville innan jag började på dessa piller. Men samtidigt kan det ju vara väldigt temporät och lägga sig om ett tag när jag vant mig. Vågar man chansa? Fan, detta är inte kul...
 
Blir dubbelpass och HEAT framöver...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback