GRATTIS TILL STUDENTEN....

...Johanna, Jessica och Josefin + fler!.... som gick ut i dag! Helt Underbart, och jag är så glad för eran skull!!!!!

Måste bara tillägga att det inte hör till vanligheterna att jag garvar åt ordet "köttbulle" men om alla kollar på en och förväntar sig att man ska garva ere ju klart att jag gör de... Kanske inte tills jag gråter som jag gjorde i detta fall, men bålen var ju facktist väldigt god och vinet var inte så heller så dumt, det kan ha haft en viss inverkan! Men i allmänhet är jag ju en glad människa, det är väll härligt(eller)?! Då behöver man ju inte kolla på mej tills jag börjar skratta å sedan säga att jag garvar åt allt och sedan uppmana folk att säga vardagliga tråkiga ord(Johanna känn dej träffad *HutHumm*) Haha, Fast jag måste facktist medge att jag tyckte de Peter sa var väldigt kul (Karro kunde också erkänna detta)(kommer inte ihåg i detalj men något liknande);

M: Men jag är ju facktist väldigt blödig!
P: Vad sa du? haru mens?
M: Nej jag är blödig, Känslosam
P: Jasså du har mens nästa vecka?
M: Nej
P Jag trode du menade att hon hade den här veckan och du nästa?
*Amanda och Karro viker sig av skratt (Bålen har nog sin roll i detta med)*
S: Garva inte åt honom, han har ju asdålig humor!

J: Amanda är en sån där man kan säga typ ...Köttbulle... till och hon kommer kissa på sig... S, säg de!
A: Snälla nån... Så dålig humor har jag inte!
S: Köttbuuulle
*JAG ASS GARVAR*

(okej jag känner att de inte alls var så samtalet var utformat, men något liknande och mycket roligare(så tråkigt så d va kul) IRL) Du får gärna hjälpa mej med den rätta vertionen, karro!

Jätte kul att komma på er mottagning Johanna och Jessica! Gudomlig tårta för att inte tala om smörgåstårtan! Hoppas Ni har det skit kul kväll, även fast den inte blev fuländad... Jag menar jag är ju inte med?! ;D Små får hitta på nånting annat. Det är inte så långt *Host-sexmånader* kvar tills jag lagligt kan gå på krogen, till glädje för många!! :D (?)



Dags att sooovaa.... ska upp vi 7 för att åka till Norrtälje-MC träff... Fåglarna har börjat kvittra...

För NI har tagit studeeenten
För NI har tagit studeeenten
För NI har tagit studeeee eeenteeen
FY FAN VA NI ÄR BRA!!!!

(few ones out, more to go)

Kommentarer
» Karro

hahah mitt minne är inte mycket bättre;D
Men kul va de!

2007-06-03 // 19:58:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback