Havsskogen

Förra? helgen troro jag bestämnt att de var... kanske... JO!
Under kristihimmelsfärd(?) Var vi i havsskogen... De är en skog som är planterad under vattnet...

Okej den va dålig... Det är en skog... Å det finns vatten... Därav Havsskogen... Lättare benämt "Linns land"... På "Linns land" spenderade 8 jäntor sin kristihimmelsfärd. Helgen bestod av massa psykopater, god mat(dock i begränsad mängd eftersom det tar 3h fram och tillbaka till affären med cykel och buss!!!), Burken/Vinken/Knuten/Ni-fattar-grejen... Det var som att vara liten igen... =D Eftersom ingen använde smink så finns det endast ett begränsat antal bilder då kamran var i stort sett bandlyst!

Dag 1:
Påväg ut i ricktiga bushen... Fick dock vänta i 40 min på att taxichaffisen skulle drika upp sitt kaffe hos Fru.Thörn... Det kan inte vara lätt å va taxichaffis i glesbygden asså... Stressigt värre...!


Dag 2:
Chillar efter maten me att spela Bubblan! :D


Dag 3:
Burken/Vinken/Knuten osv. på G!


Tack och Hej.. Slut för mig!

Kommentarer

haha jag ser ut som en packad spermie:P

2007-06-03 // 20:00:52

Tänk att halva du är uppbyggd av en spermie, så då läre inte vara allt för svårt att likna den halvan.. ;) Snygg pose det blev måste jag tillägga!

2007-06-07 // 22:05:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback