2008-02-06

Hitta bilder på datan... I försig var det inte så länge sedan men jag hade redan glömt.
Det är väll antagligen bara vi som kan vara så sjuka? Eller...? Det är svårt att återge den dagen, man skulle varit med helt enkelt. Det började ju redan med 50+ aren i affären. Han jag tänkte ge våra semlor till... Jag vet inte om de sjuka var att jag tänkte ge dem till honom när han fråga var jag hitta dem, eller att han sträckte fram sina händer och tänkte ta emot dem... Vi hade ett moment där.. Allt gick i slowmotion, sen vaknade jag till igen. Precis innan han skulle ta emot dem kom jag på vad jag höll på att göra... Ge bort MINA semlor!! Jag ryckte tillbaka dem och pekade mot ingången där jag hitta dem.. Sen vände jag snabbt och gick medan Karro höll på att dö av skratt... Sen mötte vi gubben i kassan. Han stod och log väldigt brett emot oss.. Vem kan klandra honom? Vi är ju lite sjuka av oss..




Kommentarer

ge mig semlor :(

2008-03-08 // 17:45:49

Hahah! NEJ!

2008-03-12 // 12:48:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback