Helgen

... var minst sagt spännande! Men den kunde defenitivt slutat bättre kan man konstera ...

Fredag: Vi tänkte göra en insats för miljön denna dag... Så vi gick och festade för den. Igor var GRYYM :D Hans band överträffade helt klart alla förväntningar. Men jag känner mej inte riktigt hemmastagd i ett träruckel på midsommarkransen i mina högklackade så vi drog vidare ganska så snart. Haha det roliga var att vi senare på natten drog på en efterfest där de fick bli torsk-fiskpinnar som fylle käk! De kallar jag fest för miljön, fullt ut! Varför skulle de ske i dag? Det är lite komiskt


Lördag: Vi skulle ut till vallentuna denna dag egentligen. Men jag kan kanske inte påstå att jag misströstar. Det är lååångt dit. I ställe blev de verkligen förfest till kl 1 innan utgången, haha. Jag hade kul i alla fall... ;) Haha... Sen bar de av till fellows. Kvällen kanske borde slutat där för vissa, men icke...

Kommentarer

Ha en bra dag! :)

2008-03-16 // 11:27:49

Vallentuna äger Amanda. Vi hade säkert tillbringat några oförglömliga timmar där, om vi hade åkt.

2008-03-16 // 20:35:54

Haha... Jag har ju redan spenderat oförglömliga timmar där som det är nu! :P Jag mobbar inte vallentuna. Det är bara långt!

2008-03-16 // 22:12:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback