Nu kör vi

Jag är sjukt seg sen igår. Jag som bara hade tänkt vara hemma och ta de lungnt men i stället vart de äventyr på hög nivå. Men de va kul. Jag hade faktiskt jävligt kul så jag ångrar inte att jag lät Sabina dra med mej på nattliga äventyr. I går var ingen dag att dockumentera. Bara att minnas, därför finns de inga bilder.

Idag så blir väl livet en dimma igen antar jag. Min älskade vän Karolina fyller ju 19 år nu på måndag, så nu ska vi ut och köra järnet idag igen. Jag kommer krypa hem sovandes. Jag känner verkligen det, men jag har ju en hel vecka att vila upp mig på. Man fyller ju bara 19 en gång och den här dagen kommer aldrig åter. Är inte de skäl nog för att tagga?! Lev livet.

Nu kör vi

Kommentarer

Kan inte du skriva ett helt inlägg om vad vi gjorde igår? Detaljerat och helt sanningsenligt! Come on! Haha

2008-03-22 // 18:12:22

Naaaah... Nån annan dag möjligen... När jag har lite mera distans till de här... Pappa kanske hittar hit igen lixom!

2008-03-23 // 15:12:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback